Výcvikové soustředění SKS TART ČR

02.04.2013 12:14

V sobotu 30.3.  jsme se s paničkou zúčastnili výcvikového soustředění SKS TART ČR.
Cílem tohoto soustředění bylo zacvičit si cviky, které možné spoustě cvičištích ZKO z různých důvodů. Jako obvykle nás na tuto akci jelo víc kamarádů. Takže jsem jela v autě ještě se čtyřmi kamarády. Jak panička říká: „ Všichni ostatní  pesani se mačkaj vzadu v kufru( tem kufr, mají dostatečně velký, aby si mohli lehnou a odpočinout) a ty si jezdíš jak princezna v kenelce“. Taky proč ne, já jsem na ní zvyklá a mám tam svůj klid a pohodlí.
Na místo soustředění jsme dorazili po jedné hodině. Paničky šli na nástup, aby se dozvěděli co nás všechny čeká. Jako první přišla na řadu kruhovka, nastupovali jsme vždy v náhubku.  Abychom se seznámili s figuranty,. I přesto, že první kousání bylo na peška drželi figuranti krabice, kterýma nás a naše paničky jakoby ohrožovali.
Po každé disciplíně jsme si šli na chvilku odpočinout. Jako další úkol jsme měli ochránit naše páníčky , byla to disciplína Obrana – nácvik „nenadálý přepad psovoda. Tady už byli figuranti převlečeni do RINGO obleku. Vypadalo to asi takhle. Šli jsme se s paničkou projít mezi nějaké budovy a v  nestřeženém okamžiku na nás zaútočil,  „lump.“ Reagovala jsem opravdu rychle a nedala mu šanci se k paničce dostat. Nemyslete nebylo to tak jednoduchý za tu „procházku ! na nás takhle zaútočili víckrát a pokaždé z jiné strany.
Když se začalo stmívat následovala disciplína  obrana – nácvik zákroku v místnosti „ HOSPODA“No tady jsem první zákrok měla takový nejistý. Jelikož už bylo šero a my jsme vlastně měli zaútočit na figuranta, který se nám ukázal venku a pak zmizel v tmavé chodbě a s té chodby jsme za ním běželi do osvětlené místnosti a plnou lidí. Panička říkala, že to nevadí, že se to teprve učím a že se zlepším, Taky jo druhej pokus už jsem věděla co a jak a panička mě hodně a hodně povzbudila „vždyť jsme přeci tým!“ a mě se to opravdu povedlo.
Předposlední a poslední disciplínou bylo kousání v řadě a nácvik noční hladké zadržení za světla s krabicemi.
No za světla, posvítili nám jedním autem,takže jsme toho zrovna moc neviděli. Kousání v řadě to už pro mě byla známá věc, zvládla jsem to na jedničku. No, ale ten přepad a zadržení  v tomto malém osvětlení a v lese jsem dělala zase poprvé.Lidičky musím se pochválit byla jsem moc šikovná a oba !lumpy ! co nám chtěli ublížit jsem jak říká panička „zvládla super“.  Moc se nám to oběma líbilo a na podzimní soustředění zase vyrazíme. Taky musím poděkovat všem, kdo to pro nás připravili a figurantům, byli skvělí. Festa