LVT Nadějkov

14.06.2013 11:52

LVT Nadějkov  

 
      Letos jsme my tři, panička Brunibárek a já vyrazili na výcvikový tábor o něco dřív než jindy. Program tábora byl naplánovaný hodně pestrý, ale díky počasí, které nám moc nepřálo museli naši páníčkové hodně v programu měnit. Byly naplánováné troje zkoušky z výkonu. Bohužel proběhly jen jedny a to zkoušky podle zkušebního řádu NZŘ, které se konaly hned v neděli po příjezdu na tábor. Já jsem měla nastoupit na zkoušky podle zkušebního řádu TART na SPt1 a podle MZŘ na Fh1.
     Tábor jsme si vzhledem k deštivému počasí i tak užili. Zasoutěžili jsme si  v prostorách klubovny a před klubovnou, kde nepršelo ,panička říkala, že to bylo něco jako agility. Zúčastnil se i naš "DĚDEK" (Brunibárek), no a představte si, že já s paničkou jsme se umístily na třetím místě a hned za námi panička a Bruňďa ve svém věku na krásném čtvrtém místě, z deseti týmů.Učili jsme se i nové věci, jednou z nich byla noční avizace. A jak to vypadalo? Vypravili jsme se večer na lesní cestu, kde byl v křoví, tak ,aby nebyl vidět schovaný lump a měla jsem na něho paničku upozornit v tichosti, tedy bez štěkání. Zase jsem nastoupila já a pak si to šel zkusit i Bruňďa. Vyrazila jsem s paničkou na tu cestu a pochvilce jsem něco ucítila a zůstala stát. A opravdu tam byl ten lump schovaný,panička mu přikázala, aby z toho křoví vylezl a šel k nám.  Mezitím mi panička sundala náhubek, ještě, že to udělala,představte si, že chtěl paničceten lump ublížit, tak jsem ho šla pěkně kousnout. Dostala jsem moc velkou pochvalu za to jak jsem paničku upozornila a bránila jí. Brunibárek nezareagoval tak rychle, ale asi to bylo tím, že třeba ke svému věku už i hůř slyší nebo tak. Představte si, že jsem byla vyhlášená jako nejlepší pes v této disciplíně a to tam byli mnohem zkušenější pesani než já, vždyť se to teprve učím. Poslušností astop jsme moc vzhledem k počasí neudělali. Za to jsme si užili obran. Kousali jsme na rukáv i na rink,venku na terase,v klubovně, v tmavé mísnosti, ale i venku, když přestalo aspoň trochu pršet. Bylo to moc fajn. Vyzkoušeli jsme si hodně nových věcí.
    Chtěla bych poděkovat obou figurantům Honzikovi Srbovi a Markusovi Strolenýmu za to jak se nám věnovali a páníčkům radili a pomáhali při výcviku obran. I když poslušnosti a stop moc nebylo děkuji za rady Andrejce Kaslové.
Zase prožitý super týden s perfektíma lidma.      Festa
Jo a tady je odkaz na nějaké ty fotečka a videa z tábora.https://honzasrb.rajce.idnes.cz/LVT_Nadejkov_2013/