Rotvici a Břežanské hraní aneb vítáme prázdniny hrou.

27.06.2012 15:52

Rotvici a Břežanské hraní aneb vítáme prázdniny hrou.
Panička a ještě další členové ZKO Tuchoraz byli osloveni ,aby předvedli na akci "Břežanské hraní aneb vítáme prázdniny hrou."vesnice Břežany II něco málo z výcviku psů.

Konalo se to v neděli 24.6. 2012 odpoledne na místním hřišti.

Na hřiště jsme přijeli po třetí hodině. Musím říct,že tedy bylo fakt dost velké horko a dusno.No,ale já i moji kamarádi se přece hned tak něčeho nelekneme a tak jsme to zvládli, jak panička říkala na jedničku. Trochu Vám přiblížím co jsme tam dětem ukázali.

Elinka s Alexem a jejich páníčci ukázali jak se cvičí na vodítku a když jim velí jiná osoba. Zvládli to opravdu s přehledem přesto,že cvičili poprvé před tolika lidmi. Pak jsem trochu poslušnosti i s aportem předvedla já s paničkou. Po našich poslušnostech přišel Argo,který tam měl předvést něco z canisterapie. Faktem je, že nejdřív mu rodiče těch prcků moc nevěřili a nechtěli k němu pustit,ale nakonec to dopadlo tak že nebyl on ani jeho panička v tom davu dětí a jejich rodičů vidět.

Na závěr jsme předvedli něco z obran,hezky jsme se vystřídali. Já jsem Vám úplně zapomněla říct,že tady se předvedl i Jarýsek ,můj kamarád 13 letý dvounožec,který se učí figurovat.Na toho kousal Roňďa nejspíš proto,že jeho páníček je taky figurant a obranám rozumí rozhodně víc než třeba moje panička. Lidičky to jste měli vidět jak byli všichni ti diváci překvapení,že takový klučík to s náma rotvikama zvládá.

Bylo to tam fajn, děti i rodiče nám tleskali,tak se jim to asi líbilo. No vlastně muselo se to líbit,když jsme my hafani dostali od pořadatelů na konci každý pořádného buřta.

Festa Terezský dvůr