31. ročník O LIBERECKÝ POHÁR

27.09.2012 00:00

V sobotu 22.9. jsme se s paničkou vypravili na 31. ročník O LIBERECKÝ POHÁR.Cestou na závod nám opravdu hodně pršelo,ale naštěstí se počasí trochu umoudřilo a těsně po příjezdu na cvičák KK Pavlovice přestalo. Na závod bylo přihlášeno 53 psovodů se svými pesany. Závod probíhal ve 5 kategoriích. V ZZO,ZM,ZVV1.ZVV2 a STOPA. My s paničkou jsme tentokrát nastoupily jen na stopu. Při nahlášení dostala paničky předměty,které jsem já měla najít. Byla to kůže, dřevotříska,kousek filcu a polystyrén o velikosti 4x3cm. Stopa byla podle NZŘ - ZPS 1.
Jelikož nás bylo na stopu přihlášeno 16 pesanů,rozdělili nás do dvou skupin. My s paničkou jsme byly v druhé skupině a stopy jsme odjížděli kolem 12 hodiny.Dorazili jsme na louku,foukal tam pěknej vítr a panička říkala,že je jí dost zima. Musím říct,že okolo Liberce mají krásné louky a tak mi to nedalo a musela jsem se při hledání těch předmětů rozhlédnou po krajině. Stopu jsem vypracovala,ale nenašla jsem jeden předmět a na ostrým lomu jsem jsem se pěkně zapotila,ale našla a došla jsem až do konce. Pan rozhodčí můj výkon ohodnotil 68 body,že prej se nesoustředím a rozhlížím se kde co je a lomy si ověřuju. Byla to pro mě i paničku další zkušenost. Umístila jsem se na 10. místě.Panička říkala: "Vidíš, kdyby si nečumákovala,kde co lítá a a kde jaká kytka kvete, byla by jsi lepší." No,ale podle mě první stopařský závod a v silné konkurenci zkušených pesanů,jako Fei,která byla i na MS RTW , je desáté místo docela úspěch. Zase jsme prožili moc hezký den v hezkém prostředí a s příjemnými lidmi. Příští rok se zase zúčastníme, a já se budu víc snažit a míň se kochat krajinou.
Festa